ahlelele_ahlelas O kadar b.ktan bir ülkede yaşıyoruz ki. Hiçbir suçun cezası yok. İhmalin yüzünden onlarca insan ölsün cezası yok, sokakta tanımadığın kadını yumrukla cezası yok. Beş kuruşluk değerimiz yok şansa yaşıyoruz
Alperenmomss dunyam2 bilemiyorum ama onunla bunu kiyaslayamqzsiniz bence buna çok çok üzüldüm evet yada şubatı yaşadığım için benim için mi öyle geliyor bilemiyirum
dunyam2 Alperenmomss bn 6 Şubat yaşadım ve öz ablamı kaybettim bunada çok üzüldüm aklımdan çıkmıyor biran çok korkunç 😢
Snp57asel Aseldurumom_ bende instagramda gördüm çok kötü oldum Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin rabbim az öncede Çanakkalede deprem olmuş 5.2 büyüklüğünde hiç uğurlu gelmedi bu yıl da
gulcemom20 Olaylar üst üste. Allahım o acıyı düşünürken empati bile yapamıyorum. Nasıl zor nasıl Bi çaresizlik. Aklıma direk çocuğum geliyor. 😪😪
anonim9487 Mahfuz söylemişti 82 saate dikkat diye😭 Allah yardımcımız olsun bu yıl malesef hiç iyi gelmedi🥹🥹
anonim9487 Alperenmomss astrolog mahfuz bayram. Malesef ne söylerse çıkıyor. Instagram kullanıyorsanız bakabilirsiniz
anonim9487 Alperenmomss 82 saat içinde İzmir Çanakkale Yunan Balıkesir tarafında 4+ 5+ depremler olcak demişti
Alperenmomss anonim9487 inanmayın böyle şeyler ya insanları kandırmak bu. Bu kadar rbiliyorlar 6 şubat yaşanmadan bizi kurtaramadı o felaketten
zeynepyusufaslan Aseldurumom_ insan dayanamıyor nasıl acılar var Rabbim . Mekanları cennet olsun yaralılara acil şifalar versin Rabbim.
yenidenhayat anonim9487 yukarıda Bolu da oturan bir kardeşimiz yazdı okumadıysanız yazayım. Morgta yer kalmamis ölüleri tespit edip yakınlarına teslim edebilmeleri için bu tır orda bekliyor. İçerisinde dondurucu varmış tavuk sevkiyatı tırı sanırım.Bir nevi morg görevi yapıyor . Taşıma yok yani. Çok üzücü bir olay etkisinden çıkamadım halâ. Allah yakınlarına sabırlar versin asla unutulmayacak bir facia 😞
anonim9487 yenidenhayat Anladım teşekkür ederim bilgin için. O kadar herşeyden herkesten şüphelenir hassas düşünür hale geldik ki🥹