Mnkse3 nexus kullanıyorum güzel sessiz çalışıyor biraz şarjı problem çabuk bitiyo ama işimi görüyo sesli olanlara nazaran sessiz çok çok rahat uyurken falan. Bir de sesli uzun ömürlü isterseniz hastanelerde kullanılan omron markası var oda kullanışlı. 2. Tercih olarak onu almayı düşünüyorum, nexus bozulursa.