rabiab Omron çok kaliteli nexus bozuk gelmişti bir süre sonra hava azalıyor diyorlar ben iade edip omron aldım çok memnunum
patlaktarhana Mnkse3 tedorex marka kullanıyorum 2,5 senedir bişey olmadı hatta bir haftadan belli hergün kullanıyorum
momshe Mnkse3 canım taşınabilir mesh cihazlar maalesef yeterli olmuyor. Doktorlar kompresörlü olanları öneriyor. Kullanımı diğerine göre daha detaylı ve sesli ama tedavi için uygun olan nb bu. Omron markası en iyisi.
Torpiktospa Nexus aşırı kötü tam 3 tane aldık 3üde çöp oldu Usb yeri bozuluyor, hava gelmiyor azalıyor falan
Rabiaglrr Nexus bizde kullanıyoruz ve bir sağlıkçı olarak çokta yeterli olduğunu düşünmüyorum, fiyatını hal edecek bir ürün değil bence.
mnkprnss Mnkse3 nexus kullanıyorum bende 2 aydır çok memnunum sesi yok denecek kadar az ve güzel buhar veriyor ister yakınına tut bebeğin ister maske ile ver hepsi mevcut içinde
seray2023 Mnkse3 bizimde taşınabilir var hem kendi kendini temizleme özelliğine var şarjı 4-5 gün gidiyor bizim markayı unuttum eve gidince atarim
Deletedmom_206 Mnkse3 Nimo nun hem nebulizatörünü hem de soğuk buhar makinesini kullanıyorum. Memnunum. Küçük ebatlı olanların buhar üfleme gücü ile nimo gibi daha büyük cihazların aynı değil.
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_206 Bende de nimo var Ama çok uzun sürüyor özellikle ventolin🤦 Ve çok sesli çalışıyor ya bitince kafam ağrımış oluyor
Bernas Mnkse3 nexus güzel bende 7 aylık kızımda kullanıyorum hem sessiz bebeğim uyuduğunda genelde buhar veriyorum sessiz olduğu için uyanmıyor 😇
pinkooo_02 Mnkse3 Nexus kullanıyoruz çok memnunum sıfır ses bu yüzdende oğlum korkmuyor bu aralar sık sık kullanıyoruz küçük olduğu içinde nereye gitsem çantama atabiliyorum
Busraata33 Mnkse3 nexus aldım bizimki iyi çıkmadı kullandım bir süre çok su akıttı,paslandı içindeki demir,buhar vermedi.Şimdi eczaneden vzn diye marka aldım çok memnunum buhar gücü,nexus’s göre daha çabuk buhar verip bitirmesi çok iyi