Mnkse3 geçmiş olsun. Benim bebeğim bronşiolit olmuştu hastanede dd kalmıştı. Buhar yazdı ben aslında şarjlı alicaktim ama doktor kompresörlü alın buharu daha güçlü ve etkili iletiyor dedi. Ben de araştırdım Omron marka son çıkan modelini aldım. Çok memnunum. Yetişkin ve çocuk başlıkları da var yanında, fotoğraftaki gibi ağıza verilen aparatı da var oldukça kaliteli buhar gücü kuvvetli.
