Mnkse3 ben nimo aldım hem küçük hem sessiz diye ama hiç memnun kalmadım kısa süre sonra hemen kapanmaya başladı şarjı çok çabuk bitiyordu bide havayı gerçekten düzgün vermiyo ve çok uzun sürüyo eczacıdan öğrendim ki üst kısmındaki alan taşlasıyormus ve 6 ayda bi değiştirmek gerekiyormuş oda 400 tl gibi bi fiyattı sanırım bilseydim asla almazdım şimdi köşede duruyo hastane tip olanı kullanıyorum evet sesi var ama hem sağlam hemde havayı çok iyi veriyor fiyat olarak ta daha uygunlar