eminemaalin gulayada evet iki üç tane biberonum var iki saate bir kalkıp hangisi temizse onunla veriyorum sürekli yıkıyorum her beslenme öncesi.
avokadoluomlet35 gulayada ben her mamayi yediginde deterjaniyla yıkıyorum valla sad3ce durulamayla içim rahat etmez
mihrabal gulayada ben günde bi deterjanlıyorum zaten vaktim olmuyor. İçtikten sonra sıcak suda durlama çalkalama yapıyorum. Haxırlarken önce sıcak su sonra mama. Cok sıcaksa sopuk su kabında ılıstırıyorum içine koyup beklterek
zeynoelo gulayada deterjanlama diolar bacim her seferinde kaynar suyla kaynat elinle iyice durula memesini kaynat nebilim ben deterjan kullanmadım yani kendime bile çok guvenmiorum kiziminda kullanmiorum yani kaynatiorum karbonotla yikiom genelde
minikmucizemaak gulayada Unibaby biberon ve emzik temizleyici ile yıkıyorum ama her zaman değil, durulama yapıyorum bazen. Ara da kaynatıyorum. Ve hazır su ile yapmıyorum, kaynatıp bir şişeye koyuyorum sogudukca ısıtıyorum cezvede
emirtalhagngr gulayada her seferinde deterjan ile yıkama ben 2 günde bir deterjanla yıkayıp sonra kaynatiyorum yetiyor çalkala yeterli
Yummy29 gulayada ben doğduğundan beri mama ile besliyorum kızım 3 aylık. 5 biberonu var hepsini önce yıkıyorum biberon temizleyiciyle sonra sterilizasyon makinasında steril ediyorum eğer yoksa sıcak suda 5 dakika kaynatmanız lazım sonra mamayı hazırlarken de kaynatılmıs soğutulmuş içme suyu kullanıyorum. Formül mama bu sonuçta hijyenik olmak zorunda temiz şu dersin ama en çok bakteri su da dikkat etmek lazım. Bu konuda hassas davranın lütfen çünkü zaten anne sütü alamıyorsa vücutları mikroba daha açık bağışıklık sistemi daha geç oluşuyor
mysozclk gulayada ben her mama sonrası deterjanla yıkıyorum oyle yıkasam pis pis kokar bence deterjan iyidir haftada da kaynatırım
lunalunuay gulayada Ben doğru mu yapıyorum bilmiyorum 4 tane biberonu var kullanınca normal suyla çakalayıp hepsi birden kirlenince doğal deterjanla yıkayıp durulayıp kaynar suda biraz bekletip kurutucuya diziyorum. Her gün kaynatmaya fırsatım olmuyor bebeğim durmuyor. Umarım temiz oluyordur.
mellisaa gulayada bende böyle yapıyorum durulama sadece yaptığımda sanki yağlı gibi masadan mı bilmiyorum
gulayada mellisaa ya ne bileyim sonuçta mama 3 saat kalınca bozuluyor içinde artıkları kaldığında bebekte bozulmuş yiyecek
seray2023 gulayada valla ben sıcak suda calkalayip veriyordum 2 günde 1deterjanliyordum ellerinizede günah sürekli deterjan la yıkamak mahveder elleri sizde sıcak suda çalkalayın kalıntı kalmıyor 2 günde 1 yapın
dontworrybehappy_ gulayada mamayı kesinlikle hazır suyla hazırlamamalısınız çok tehlikeli kullandığınız suyun mutlaka önceden kaynatılmış su olması lazım (damacana su bile olsa) ayrıca biberonları mutlaka bebek biberon temizleyici ile yıkayın ve ardından sterilize eden cihaza koyun eğer yoksa mutlaka kaynatın tencerede.
oylesinebiri__ gulayada siveno biberon temizleyiciyle yıkıyorum eğer çok beklemişse kirli şekilde içinde mama kalıntısıyla ama içtikten sonra direk çeşme suyuyla çalkalayip bi kaba koyuyorum üstüne kaynamış sıcak Su boşaltıyorum içtikten hemen sonra bu işlemi uyguluyorum ama eğer zamanım olmadıysa kirli şekilde beklediyse biberon temizleyiciyle ve fırçayla köpürtüp durulayıp kaynatıyorum mama suyunu da hazır suyu ısıtıcıda kaynatıyorum sürekli kullandığım için termosa boşaltıyorum birazda bi su bardağına soğuması için mama hazırlarken sıcak ve soğuk suyu karıştırıp mamayı hazırlıyorum mamayı yuvarlak hareketlerle çalkalayip kapağını açıyorum içinde biriken gaz gitsin diye veriyorum bebeğime