gulayada ben evde her seferinde deterjanla yıkıyorum. Gunde bir kez sıcak suya koyup bekletiyorum. Bazen uykusuz olunca kaynattigim ilimis şu bulunuyor çaydanlıkta. Onunla biberon ve başlığını yıkıyorum veriyorum. Ama bir ara ben hastanede kaldım bebeğimle deterjan yoktu iki gün sonradan aldım. Kaynar suyla yikayip kullanıyordum. O süreçte bir sıkıntı yaşamadım çok şükür enfeksiyon kapmadi daha. Sade biberonla besliyorum anne sütü yok 😢