gulayada bi kere öncelikle asla çeşme suyu kullanmayın. Bu benim düşüncem tabi bilir kişi değilim sonuçta ama bu su konusu sandığınızdan daha tehlikeli olabilir. İkincisi içme suyunu da kaynatıp soğutmadan sakın sakın kullanmayın. Sebebi de su da olan bakteriler çocuklar için çok tehlikeli olabiliyor. Bebeklerimizin daha aşıları bile bitmemişken lütfen hassas davranın beslenme konusuna