nilikonunannesii suhedaaaaa çok teşekkür ederim uydurma yaptığım her şey güzel oluyor😂 üstüne sarımsaklı yoğurt döktük çok güzel oldu tadı 😊
suhedaaaaa nilikonunannesii Yaaa bende uydurma şeyler yapmayı çok seviyorum. Bir gün sebzeli tavuklu bulgur pilavı yapayım demiştim, müthiş bir aşçıyım ya güya uydurma bu tarif. meğerse meyhane pilavı diye geçiyormuş yılların yemeği ben buldum sanıyorum 😂😂🥲
[silindi] BalBocugum ay yok niye yanlış anlayim sadece Yozgat değil Yozgatlılar da bir tuhaf 😂 sadece eşimi seviyorum Yozgatlı olarak. Ben de büyük konuştum o yüzden burdan evlendim malesef 🥲 eline sağlık bacım şifa olsun ❤️🥰
BalBocugum [silindi] bide bebeni bence 🙂🥰 Bende Sivas ta yaşamam diyordum eşimde hatta 😂 Üniversite de tanışıp stajımda tekrar karşılaştık 🙂
Eylul301023 suhedaaaaa bugün kayinvalidemlere çıktık. Ezogelin çorbası, köfte, patates, havuç tarator,soğan salatası,ayran vardı ☺️
[silindi] BalBocugum bebem Yozgatlı sayılmaz Kayseride doğdu burda doğmak istemedi 40+6ya kadar bekledi orda doğdu 😂 nasip işte tekrar karşılaşmışsiniz ne güzel ❤️ben de Sivas’a laf ederdim taa ki Yozgat’ı görene kadar 😂
BalBocugum [silindi] kızım 29 haftalık doğdu Gaziantep ten geldik kuzenimin kızının diş partisi için ertesi gün Kayseri ye gidecektik 😅 Gerçekten herşey nasip Büyük konuşmak gerek 🥰
zeynoelo suhedaaaaa yemekmiiii ben unuttum bacim yemek yapmayı yemeği dünyayı unuttum kızı uyuturken siznle bı nefes aliom işte yasadigimi anliom😁kuru yavan nevarsa onu yiyom
suhedaaaaa zeynoelo Kaç aylık kızınız 🤗 ilk 2 ay bende öyleydim son bir aydır mutfağa ve eve bakabiliyorum. Kendimi çok salmıştım bebeğim hasta olduğu için ama toparladım çok şükür. Bununla yaşamayı ve mücadele etmeyi öğrenmeye çalışıyorum.
zeynoelo suhedaaaaa 3 ay 10 günlük biz koala gibiyiz yapışık uyurken aglio bırakınca aglio pusete koyup onuda yanımda goturuorum aglio değişik entresan bı bebe 😁