saral BalBocugum bu aksam. Mısafırlerım var oyuzden kırmızı mercımek corbası fırında tavuk patates ,pılav,cacık, fırın kabak tatlısı
suhedaaaaa saral Kabak tatlısını bu seneye kadar asla sevmiyordım, bir şans vermek istedim gerçekten hem güzel bir tatlı hemde yapımı kolay valla afiyet olsunn🌸🥰
nilikonunannesii suhedaaaaa sebzeli tavuk haşlama, domates çorbası(eşim istedi yoksa sulu yemeğin yanına çorba olmaz😂) bir de pırasa vardı havuçla karıştırdım kek harcına döktüm börek gibi oldu. Bu kadar,😄🤌
suhedaaaaa Rez Aa tabi van soğukturr. vanlı arkadaşlarım vardı hala bana otlu peynir sözleri var unuttular kayboldular gittiler 😹😂😂
nilikonunannesii suhedaaaaa çok teşekkür ederim uydurma yaptığım her şey güzel oluyor😂 üstüne sarımsaklı yoğurt döktük çok güzel oldu tadı 😊
uykusuzanne__ mmomyyy önce sos hazırlıyorum tavukları onun içinde bekletiyorum sonra 1.2 saat bekledikten sonra una bulayıp bulayıp kızartıyorum harika oluyor
atlasmomyyyyy uykusuzanne__ merhaba bende yapmak istiyorum ama tavuk göğüs yok but ve kanat vs var onlarla olunca içi pişiyor mu
BalBocugum [silindi] yaa neresinden peki burda mı yaşıyorsunuz ben merkezdeyim. Yok vallahi. Kömbe aklıma gelse bugün yapardım aslında haftaya artık iyi düşürdün aklıma 😂
[silindi] BalBocugum kangal ama Yozgat’ta yaşıyorum malesef 😓 bana da hamur perileri gelince hemen tepsi tepsi kömbe bazlama yapıyorum bugün yoruldum haftaya ben de yaparım artık
BalBocugum [silindi] Yozgat bana çok tuhaf geliyor yanlış anlama ama. Değişik bir yer. Eşin mi oralı. Hamur perileri 😅🥰 ben çalışıyorum hafta sonu mutlaka yapıp dolaba koyarım. İşten erken gelirsemde mutlaka hamur işi olur🙂
[silindi] BalBocugum ay yok niye yanlış anlayim sadece Yozgat değil Yozgatlılar da bir tuhaf 😂 sadece eşimi seviyorum Yozgatlı olarak. Ben de büyük konuştum o yüzden burdan evlendim malesef 🥲 eline sağlık bacım şifa olsun ❤️🥰