suhedaaaaa bebitonunannesi_ Tam yaz menüsü afiyet olsun 🥰 oralarda hava nasıl bilmiyorum ama denizli sıcak valla
suhedaaaaa Mrvll Tavuğa kekik kadar başka hiçbir baharatı yakıştırmıyorum gerçekten 🤗 ellerine sağlık afiyet olsunn 🥰
suhedaaaaa Rez Afiyett olsunn 🥰 bende dün karnabahar yaptım kışımızın vazgeçilmezii 🤤 gerçi havalar sıcak burada ama 😒
Rez suhedaaaaa her türlüsünü yapıyorum çocuklarım 3 kaşık da yese iyidir kafasındayım :)) burası oldukça soğuk iyi gidiyor Vandayım ben
suhedaaaaa Rez Bende her şeyi mevsiminde yemeyi seviyorum, bir de kayınvalidemler çiftçi kendileri bol bol her şeyden üretiyorlar sağ olsunlar. Marketten pazardan aldıklarımıza benzemiyor
Rez suhedaaaaa aynen ya asla aynı tadı vermiyor hem sağlıklı da değil, belki de hep böyle alıştığım içindir. Siz daha şanslısınız 💐
papatyam39_ suhedaaaaa ben dün tavuklu şehriye çorbası yanına da ıspanak yapmıştım efsane olmuştu uyumu da çok güzel
[silindi] BalBocugum ben de Sivaslıyım bizim yemekler gibisi yok. Canım kömbe istedi ama halim yok artık ne bulursak yicez şimdilik açlık hissetmiyoruz akşama da Allah bilir 😂
BalBocugum [silindi] yaa neresinden peki burda mı yaşıyorsunuz ben merkezdeyim. Yok vallahi. Kömbe aklıma gelse bugün yapardım aslında haftaya artık iyi düşürdün aklıma 😂
suhedaaaaa Rez Aa tabi van soğukturr. vanlı arkadaşlarım vardı hala bana otlu peynir sözleri var unuttular kayboldular gittiler 😹😂😂