rana0234 suhedaaaaa yok kız azicikk😂Hazır yufka demeden nereden bileceksin mesela😂Boşver herkes açmayı bilecek diye bir kayde mi var?😍😍
suhedaaaaa uykusuzanne__ Keşke çiğden yesek de orda yemek olsalar böyle her gün her gün uğraşıyozz 😂😂
BalBocugum suhedaaaaa Şanlıurfa nın bildiğim kadarıyla Biz Sivaslı yız, Gaziantepli arkadaşlardan öğrenmiştim ben 😅🥰
suhedaaaaa alpsmother_ Evet ya bende ıspanak da karar kıldım çok fazla olur cevabını aldıktan sonra 😂afiyet olsun 🥰
suhedaaaaa HeeSenCokBiliyon Hamileyken çok pişiriyordum musakkayı, o sıcaklarda tek tek patlıcan kızartma ile uğraşıyordum bir de nasıl canım çekiyordu sen düşün 😂 afiyet olsun 🥰
HeeSenCokBiliyon suhedaaaaa teşekkür ederim 🤗 ay hamileyken daha kolay be şimdi bebelerle çok daha zor 😂
suhedaaaaa bebitonunannesi_ Tam yaz menüsü afiyet olsun 🥰 oralarda hava nasıl bilmiyorum ama denizli sıcak valla
suhedaaaaa Mrvll Tavuğa kekik kadar başka hiçbir baharatı yakıştırmıyorum gerçekten 🤗 ellerine sağlık afiyet olsunn 🥰
Rez suhedaaaaa tarhana çorbası Fırında soslu karnabahar Köz patlıcan Nohutlu pirinç pilavı Et sote Kremalı tavuk göğsü ( tatlı) Eşime özel bu menü, 10 gündür yemek yapmıyordum 🤣🤣
suhedaaaaa Rez Afiyett olsunn 🥰 bende dün karnabahar yaptım kışımızın vazgeçilmezii 🤤 gerçi havalar sıcak burada ama 😒
Rez Zaman zaman yemek postalarına bakıyorum da, mevsimi olmamasına rağmen patlıcan kabak taze dolma biber yapılıyor , neden acaba salatalı domatesten oluşan salatayı da görünce bi tuhaf oluyorum:)) sadece merak ettim nasıl yiyorsunuz tatları yok ki 😶🌫️
suhedaaaaa Rez Bende her şeyi mevsiminde yemeyi seviyorum, bir de kayınvalidemler çiftçi kendileri bol bol her şeyden üretiyorlar sağ olsunlar. Marketten pazardan aldıklarımıza benzemiyor
[silindi] BalBocugum ben de Sivaslıyım bizim yemekler gibisi yok. Canım kömbe istedi ama halim yok artık ne bulursak yicez şimdilik açlık hissetmiyoruz akşama da Allah bilir 😂