Papatya-eylul88 suhedaaaaa ay muhtesem efsanee tavukda olsa daha güzel oluyor.evde yoktu üşendik bugun çıkmaya😀
BalBocugum [silindi] kızım 29 haftalık doğdu Gaziantep ten geldik kuzenimin kızının diş partisi için ertesi gün Kayseri ye gidecektik 😅 Gerçekten herşey nasip Büyük konuşmak gerek 🥰
[silindi] BalBocugum ben işimi garantiye alayım Sivas’ta doğayim demiş 🥰 sağlıkla büyüsünler inşallah ❤️
suhedaaaaa Papatya-eylul88 Normal sulu yemek yapar gibi mi yapılıyor mantarlar diri mi kalacak yoksa söndürecek miyiz önce?
Papatya-eylul88 suhedaaaaa ben önce soganı ölduruyorum sonra mantarları atiyorum tencereye 15 dk onları bi pişiriyorum sonra salça kavuruyorum az bise ve patates 🫶pulbiberde katin seviyorsanız cok lezzetli oluyor
HeeSenCokBiliyon suhedaaaaa teşekkür ederim 🤗 ay hamileyken daha kolay be şimdi bebelerle çok daha zor 😂
zeynoelo suhedaaaaa 3 ay 10 günlük biz koala gibiyiz yapışık uyurken aglio bırakınca aglio pusete koyup onuda yanımda goturuorum aglio değişik entresan bı bebe 😁
Irmakmelegim suhedaaaaa valla biz bugün disrdan ewe söyledik ızgara kızım 3.5 yaşında ızgara kofte erişte patates yedi Bizse tavuk şişi ızgara kofte kofte salata içecek vardi
atlasmomyyyyy uykusuzanne__ merhaba bende yapmak istiyorum ama tavuk göğüs yok but ve kanat vs var onlarla olunca içi pişiyor mu