hera96 ben 4 ay önce spiral taktırdım devlet hastanesinde ücretsiz düzensiz ilişkiye giriyorum ilk 3 ay düzensiz leke ve adet gördüm 4. Ayda düzene bindi batma vs olmuyor ilk 3 ay ayda bir kontrole gittim en son kasım ayında gittiğimde doktor bana 6 ayda bir geleceksin demişti kayma oldupunda da batma hissi veriyor şuana kadar kayma olmadı ama olsa hiisedersin çünkü spiral kendini belli ediyor ADetliyken takılma zorunluluğu yok ben adet gördükten sonra taktırmıştım takmadan önce kan değerlerine baktı doktor değerlerim normal olduğu İçin takıldı