hera96 bende doğum yaprim kırkım çıktı 50günlük olduk korunmak için hap yazdi doktorum bir müddet kullanacagim fakat spiral için doktor adet olmak şart değil gebelik için kan verin dedi acikcasi çok korkuyorum afedersiniz bir kez ilişkiye girdim ürkütüyor beni korunmak en mantiklisi geri çekilme vs korunma değil