Svgcarim selinarenmom bir yakınımız 3 aylık iğneyle hamile kaldı çok güvenilir değil çocuk düşünmüyorsanız eğer söylemek istedim gerçi sprialle bile hamile kalanlar var
selinarenmom Svgcarim 3 tane çocuğum var rabbim olmayana nasip etsin ben spiral taktiracam ama eşim de korunacak bağlatmama izin vermedi başka yollar ariyorum
nurtopumm hera96 Ayyy ilk gebeliğimdi ve ben şuan lohusayım. Nasıl korunacağımı bende kara kara düşünüyorum. Ama sürekli bişeylerle uğraşmaktansa sprail daha aklıma yatıyor sanki… 😏😏
ObirRuya nurtopumm doktorum kırk çıkınca gel takalım demişti. Rahim doğumdan sonra altı hafta geçince küçülüp eski halini alıyormuş. Kırk çıkınca hemen takılabiliyor
Karmom nurtopumm sprail değil spiral. Adetken takılıyor ve çok koruyuculuğu yüksek değil yanında bir korunma yöntemi daha tavsiye ediliyor.
Seher11 muallimerabia yok zaten lokal anestezi uyguluyor o bölgeye hiçbir şey hissetmiyorsunuz ama sonraki süreç gerçekten ağrılı ve sancılı. Kolunuz birkaç gün fazlasıyla acıyor
aseladaaa vvb evet emziren anneler için haplar var ben zlynda 4 mg kullanıyorum bebeğim şuan 8 aylık 2 ayıkken başlamiştım kullanmaya
denizadar aseladaaa bende emziren anneyim cerazette hapını kullanıyorum adet olmadım doğumdan sonra 6 ay oldu siz oldunuz mu merak ettim
VahsiKelebek_ efeninannesi__ etki ediyor dendi ama ben kilo almadım aynı kilom bence bünyeden bünyeye değişir
2124 marsi Olmaması lazım aslında komşum var eşi 50 yaşında maşallah nerdeyse hergun aktıf eşim 40 yaşında hadı bı hafta dur 2 hafta dur 7 ay nasıl dayanabilyon
marsi 2124 Aman bemimki 30 yaşında 40 yaşındaki adamdan beter inşallah düzelir gel gitli bizimki bazen her gün ister bazen uzunca süre aklına gelmez
aynyx hera96 bağlattım ikinci doğumumda yok böyle rahatlık. Öncesinde prezervatif ile korunuyorduk 2. Kızım oldu sürpriiiiz 😅