ilknrysmn kızım 8.5 aylık gel, hadi, dede, baba diyor gel gel yapıyor alkış yapıyor şarkı duyınca ileri geri yapıyo kendini güya dans ediyormuş. 🤣 emziğini kendi alıp ağzına koyuyor, biberonunu kendi tutup mamasını içiyor. Birde 4-5 saniye filjn desteksiz ayakta duruyor