Bizimki 15 gün sonra 1 yaşına girecek yeni yeni anne diyor canı isterse dede ade falan diyor sanki ağzının içinde dayı dediğini de duyar gibi olduk bi kaç gündür 😂 onun dışında telefon geldiğinde ado demeyi öğrenmiş eline alıyor taklitimizi yapıyor çoğu zaman öksürünce öksürüyor falan bi kaç adım desteksiz atıyor çekmeceleri karıştırmaya birşeyler yere atmaya bayılıyor bi de sürekli ağzının içinde bağırarak bişeyler anlatıyor bizde anlamadık gitti dilini aşkım kızım 😍😅 yeni bişeyler öğrenince eskisini unutuyor gibi ama mesela önceden sürekli dede derdi şimdi zar zor ağzından çıkıyor anne demeye başladı onu da 2 3 gündür demiyor başka şeyler demeye çalışıyor falan ama çok takmıyorum ufacık zihinleri var hepsini hazmetmesi zaman alacak iyi olsunlar yeter 🤍