Benim kızımda 14 ay 18 günlük gel,bay bay ,öpücük atıyor,alkış yapıyor dolapları boşaltır resim defteri var onu çizer, çamaşırları çırpar, bi yerleri sil dediğimde siler,bulaşık makinesini bosaltiriz, çamaşır makinesini doldururuz, düğmesine basar,babasına kapıyı kapatır,açar, kıyafetini giydirirken kolunu sokmayı öğrendi, saçını taramaya çalışır, aklıma gelenler bunlar birçok şeyi anlayıp yapıyor ama 2 kelimesi var baba ve meme diyor