Benim de siz de olduğu gibi çok az geldi hatta hiç gelmedi desem yeridir. Ama doğumdan 3 4 gün sonra bir kanamam oldu aniden ve feci şekilde oldu düşün yerlere bile aktı o kadar fazla oldu yani. Doktorum ameliyat sırasında temizledik ya olmaz olursa da aniden yoğun bir kanaman olabilir demişti