Ben de 2 ay önce sezeryan oldum bebek çıktıktan sonra bastırıp kanı akıtıyorlar odaya çıktığımda da hemşire yine bastırmıştı hasta bezi vermişlerdi onu takmıştık benimde 1 buçuk hafta kanamam oldu sonra kesildi büyük ihtimalle ondandır. Hala da adet olmadım tek yumurtalığım var. Yumurtalığım alındığında da adetim geç olmuştu o zaman daha 18 yaşındaydım tek yumurtalığım olduğu için hiç adet olmayacağımı düşünüyordum cahillik😄