Kızlar iyi geceler 🌙 ikinci oğluma yeni doğum yaptım. Sezeryan oldum sezeryan olduğumdan mi bilmiyorum kanamam çok gelmiyor ilki normaldi kanamam iyi gelmişti bunda kesik kesik az geliyor doktor 2 kere muayene ettiler normal dedi. Sezeryan olanlar bu durum normal mi yoksa bende mi sorun var?