ayseyusufalim BES ben de doğduğunda yaptım az çok farketmez orada para birikiyor önemli olan o benim için. Ayrıca altın hesabıda var orayada koyuyorum. Özel sigortada başlattım şimdilik yeter diye düşünüyorum. Hisse senedi vardı 5 tane hepsini sattım geçen gün çok takip gerektiriyor sonradan tekrar alırım gerekirse. Ben bir de kordon kanını saklattım 18 yaşına kadar hastalık sağlık olursa diye bu nakit birikim değil ama hasta olursa kök kanı oradan alıp tedavi ediyorlar. Seneye vadeli döviz açarım inşallah.