Bende çocuğuma doğumundan takılan altınları saklıyorum çok bir şey değil ama akmasa da damladı o zaman . Onun haricinde ihtiyaçları için dedelerden destek alıyoruz ben çalışmıyorum çünkü çocuğumla ilgilenmek için işi bıraktım . 16 aylık diyelim daha çok küçük ki annem de bakamam çocuğuna diyo ben zaten yaşlılıktan ayaklardan dolayı hasta insanım sen okula verene kadar bak çocuğuna en fazla sana yardım edebilirim diye düşünüyor . Haklı da sonuçta kimseye güvenerek çocuk yapmıyoruz bakamıcaksan niye doğurdun bazen bunu maddi anlamda zor durumlarda kaldığımızda yetmediği etmediği zamanda bende eşimle tartışıyorum çocuktan uzakta . Yani hazır değildik madem neden direttin diye. Bazı şeyler sadece yaşla yok sevgiyle vs olmuyor sonuçta hayat şartları ortada eşim tek maaşla geçinmeye çalışıyoruz . Ev kira faturalar ihtiyaçlar işte. Herkesin derdi geçim sıkıntısı. Halimize şükür be.