emirtalhagngr cLearQueen mantıklı bende banka işine hep korkarım altın yapıp koluma bile takmak çok mantıklı bence
balporsugu7224 ayseyusufalim ben bebegime ve doğacak çocuklarıma da direkt ev almayı düşünüyorum inşallah nasip olacak☺️💞
anayimbenn_ balporsugu7224 tabii siz bilirsiniz de ev eskiyecek değeri kaybolup gidecek onlar büyüyene kadar.
emiyomu ayseyusufalim Biz altin olarak biriktirdik sonra bozup 2 tane kucuk tarla aldik büyüdüğünde satip isini kurariz yada ihtiyacini karsilariz diye. Onun disinda altin koymaya calisiyoruz
gmzshn ayseyusufalim bizde bes yaptık Anadolu hayatın bazen toplu para atıyoruz ama her ay 800 tl ödeme yapıyoruz
aybkm ayseyusufalim benim unuttuğum bes vardı kendi adıma oğlum için onu devam ettiriyorum şimdi oğlum 15 yaşına geldiğinde emekliyim🫣 bes mantıklı birde onun yatırımlarını güzel getiren fon dağılımı yaparsanız bir tık daha iyi olabilir. Altında güzel uzun vadede
ebruu0 Biz de dolar bazlı bes yaptırdık. Maaşımızdan her ay 100 dolar kesiliyor. Vergiden de muafiyet veriyor. Bes için ödediğimizin yarısına yakınını devlet ödüyor gibi oluyor. Mantıklı bir yatırım olduğunu düşünüyorum. Fikir olabilir
ozlm0795 ayseyusufalim eşim kızımızın adına hisse senedi alıyor ve asla kar zarar da olsa dokunmuyor ☺️
hunilimomy ayseyusufalim dolar bazlı bes hesabi açtık biz yaklaşık bi yıldır her ay 100 dolar kesiliyor maaştan
incismommy hunilimomy merhaba hangi banka? Dolar bazlı nasıl oluyor ben de bebeğime düşünüyorum biraz anlatır mısınız
YumukluSucurtaa ayseyusufalim hiç bir birikim yapmıyorum kendimize yapıyoruz arabayi degistirmek için benim mirasim var üstünü biriktirip kendimize ev alalım diyoruz Allah’ın izniyle cocugada babasının gelicek mirası var 2 ev rahat aldırır çocuk başına birer ev bırakalım rahat etsinler istiyoruz. O şekilde bese girmeyi düşünüyorum ama kendi adıma çocuk 18 yaşından sonra cekebiliyormus ben evlenirken kullanırız diye istiyorum bakalım
bakkalemzigi ayseyusufalim bebeğe takılan altılarla başladım elime para geçtikçe gram çeyrek alıp atıyorum kenara
bebikto ayseyusufalim acil bir şey olduğunda ve paranızı çekmek istediğinizde kesintili olarak iade yapıyor BES i hiç mantıklı bulmuyorum. İyice bir araştırın bence
Ne_alakasi_var_004 ayseyusufalim biz bes yaptık ayda 600 ödüyoruz iş bankasına ama devlet ne kadar destek veriyor bilmiyorum ztn dükkan çiftlik vs. Ne varsa zaten onun olucak biz kendimize ne alsak onun yanı öyle gibi birikim
Gta-35 ayseyusufalim bes hiç mantıklı değil ancak 45 yaşındaki biri için mantikli. Cocuk büyüyünce kadar tl olarak biriktigi için o para ölüyor fonlarda sınırlı.Ben kripto borsa ve altin olarak degerlendiriyorum