9793selaam 1.sine Hatay İskenderun’da özel palmiye hastanesinde doğum yaptım, doğumum iyiydi ama yatışım çok kötüydü devlette daha iyi davranırlardı daha iyi bakarlardı diye çok düşündüm.
2.si de Almanya’da uniklinikum Mannheimda oldu ( Mannheim üniversitesi hastanesinde) herşey harikaydı 4 gün yattım zaten bebekler gibi baktılar bize özel odada kaldım çocuğum bile yanımda kaldı, en azından bu doğumumu çok güzel hatırlıyorum.