9793selaam konya Medova Hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım bebeğim doğduğu günün akşamı yeni doğan yoğun bakımda yattı 5 gün o zaman ilgilenen doktorumuza hala bebeğim hastalandıkça götürürüm kendim doğum yaptığım doktoruma muayeneye giderim yine doğum yapacak olsam yine aynı hastane ve aynı doktorumu tercih ederim ☺️