gmo ewet hamileligimide orda ogrenmistim.orda beni kadın doğuma yonlendrdiler doktorumuda ilkkez ogun tanidim.snra aralarda egepol medicana gbi bikac farkli yere gttim miyom wardi cok sık rahatszlaniyordum ben hamileyken hic birnin tedavi sekli ordaki doktorum gbi kısa zamanda ayaklandrmadı beni.oyuzden hic birakmadım orayi.baska yeride denemekten vazgectim.dogumdan sonraki surecte 1 gun hastanede kaldim ama ebemiz hasta bakıcı hemsireler aşiri ilgiliydi.bn çok memnun kaldım.