9793selaam 1) özel de doğum yapmak istedim ve özelde yaptım ama hiç memnun kalmadım, devlette doğursaydım keşke diyorum. Özeller bize müşteri gözüyle baktıkları için saçma sapan bir sürü şeye maruz kalıyoruz. Amam doğum zamanı böyle düşünemedim ne yazıkki biraz daha iyi ilgilenirler diye düşünerek özeli seçtim. Hata ben de tabii.
2) erzurum