İstanbul Başakşehir cam sakura şehir hastanesi
Normal doğum diye gittim ebeler aşırı sinirli agresif davrandılar memnun.kalmadim.sezeryana.alindim.orada çok güzel davrandilar daha sonra odaya girdiğimde sürekli kontrol etmeleri hoşuma gitmişti ilk tecrübemdi ikincisi olursa özelde.yapmak isterdim