9793selaam Sadece sohbet olsun diye açıklmis bı posttur. 🙂 1-Memnun kaldınız mı hastanelerinizden .? 2-hangi ilde doğum yaptınız? Soruları numaralarını yazarsaniz daha anlaşılır sohbet edebiliriz canlarım 🙂🤍
evvreka 9793selaam 1 özel hastanede doğum yaptım. Hem doktorumdan hem de hastanenin imkanlarından çok memnun kaldım. 2 Konya İnşallah tüm anneler istedikleri yerde çok kolay doğum süreci geçirirler.
nilazra123 9793selaam Bahçelievler memorial de doğum yaptım. Çok memnunum verdiğimiz parayı sonuna kadar hakettiler bebek gibi baktılar
tugbasari248 9793selaam 1- Evet genel olarak memnundum ama bir kaç ufak sıkıntı yaşadık. 2 Uşak Devlet Hastanesi
cocukgelisimcianne 9793selaam devlet hastanesinde yaptım çok memnundum. Özel hastane fiyatları eskiden bu kadar fahiş değildi ama şu an verilecek paralar değil. Şehir hastaneleri çok donanımlı
gmo Özel hastanede yaptım. 1) Çok memnun kaldım kontrollerimede aynı hastaneye gidiyordum zaten bebişimide oraya götürüyorum. 2) İzmir Senin nasıldı peki canım.?
Turuncukafa15- İstanbul özel avrasya hastanesi Gop da ki. İkinci doğumum da Hatay/antakya özel defne hastanesi ikisinde de çok memnun kaldım
ozlm1234 Ankarada lokman hekimde normal doğum sancılarına dayanamadım ve kendi isteğimle sezeryan oldum doktorumda hemşirelerim de çok iyiydi Allah razı olsun. Sadece nöbetçi doktor biraz çatlak gibiydi 😄
ponponiko sna306_ normal mi yaptınız? ebeler nasıldı? ben ilkini biga royalde yaptım devlette doktor bakmadığı için güvenememiştim. ikinciye hamileyim şuan kararsızım
kubra00k Bu değişir canım. Karadenizde memleketimde olsaydım kesinlikle devlet derdim. Ama istanbuldayım. İstanbulda bana göre kesinlikle özel olmalı.
kuzucuk24 evvreka Devlet hastanesinde yaptım 1) Çok memnun kaldım. Doğumhane ekibi çok ilgiliydi. Hamileyken de tüm kontrollerimede aynı hastaneye gittim. Tabi karşılaştığın doktora göre değişir belki ama benim şansıma iyi doktorlar denk geldi. 2) Ankara Bilkent Şehir Hastanesi
elifilyas2208 tugbasari248 merhabalar bende usakdaki devlet hastanesinde nilüfer hocaya takip icin gidiyorum siz hangi doktora gidiyordunuz acaba bide ssvd var mi usak devlet hastanesinde bilginiz var mi acaba ikinci gebelik ve ilk doğumun sezeryan
gokalp09 9793selaam Denizli Devlette hangi doktora gidiyordunuz memnun kaldınız mı orada doğum yapmaktan?
tugbasari248 9793selaam doğumda suni sancı kullanıldı doğumdan 2 saat önce suyumu ebem kendisi patlattı bu durumdan dolayı oğlum doğduğunda nefes nefeseydi 21 saat boyunca yoğun bakımda kaldı ve ben onu doğumdan tam 21 saat sonra görebildim ve emzirmemde 21 saat sonra oldu. Onu görmek istediğimi söylediğimde ebe ve yoğun bakım hemşireleri tarafından azarlandım. Ufak sıkıntı diyorum çünkü bebeğim çok şükür sağlıklıydı en azından bunu söylüyorlardı. ( Kendimi böyle teselli ediyorum ama sorsanız hakkımı asla helal etmiyorum o gün orda olan hiç bir sağlık çalışanına ) Şuan çok şükür hastaneye sadece rutin kontroller için gidiyoruz 🤗
tugba825_ 9793selaam devlet hastanesinde yaptım hastane odaları dışında herşeyden memnundum Ankara Gazi hastanesi
smileylaylom gmo bende Medicana da doğum yaptım, oraya gidiyorum kontrollere bebeğim de aynı şekilde oraya gidiyor
selambengeldim 9793selaam Özel hastanede yaptım. O dönem eşimin işi nedeniyle başka bir şehirdeydik ve doğum + muayeneler çok ucuzdu o yüzden devleti tercih etmedim. Doktorumdan da çok memnun kaldım
sna306_ ponponiko anca gördüm kusura bakmayın 12 saat normal denedim ancak bazı olumsuzluklar oldu sezeryan doğuma alındım çok memnun kaldım ben hemşireler olsun doktor olsun hasta bakıcıları çok iyiylerdi sanki özeldeymişim gibi ilgilendiler