mybeautifulchildren cnuryasar benim 2 tane var bacım daha istemiyorum valla Rabbim isteyenlere versin 🤲 bende 11 ine olmam gerekiyordu ama olmadım 🫣
cnuryasar mybeautifulchildren ben yine test yaptım dün negatif ama hala olmadım kızımı testte öğrendiğimde daha gecikmemiştim bile.Hayırlısı bakalım
mybeautifulchildren elaa2 6 gün oldu 😔 neden bu kadar gecikme yaşadım bilmiyorum 2 3 gün önce ishaldim karnim çok ağrıyordu acaba onunla mı alakalı
Esrae53 İyi günler arkadaşlar bebeğim var 6 aylık bende yaşıyorum gecikme sizde hamilelikten sonra ne zaman hasta oldunuz ve düzeniniz bozulduğu hiç
DUOLAG012430 Huu n’aptınız durumlar ne alemde gelmiyor mu beklenen 🙃😂 bende de hala gelen giden yok 🤦🏻♀️🤯
Defnemomm Yaaa kızlar merhaba 10 gün geciktim korkuyla test yaptım çok net negatif ama neden adet olamıyorum kekik çayı içiyorum yok hiçbir şey işe yaramıyor
mybeautifulchildren Defnemomm bende aynısı vallahi 6 gün oldu ama gelen giden yok ya 2 sefer test yaptım çok şükür negatif ama neden olmuyorum bilmiyorum 🤷
zerda_arven mybeautifulchildren ben 9 unda olmam lazımdı 6 gün gecikti olmuyorum 10 ay 7 günlük kızım var test yapmıştım negatif çıkmıştı neden böyle oldu ya telaş stres bastı beni iyice
Elayberosmom mybeautifulchildren ay bende aynı durumdayım 6 gün oldu karın bel ağrısı ama gelen giden bir şey yok. Test negatif kan negatif 🙂
asenauras mybeautifulchildren ya şaka gibi benimde reglm 7 gün gecilti, daha bebeğim 5 aylık böyle bi şok yaşamak istemiyorum. Daha doğumun tramvalarını bile atlatamadım. Test yapmaya korkuyorum. Belim ağrıyor karnımda kasılıyo gibi reglinin belirtisi car ama kendisi yok çıldırıcam