DUOLAG012430 Arkadaşlar ben sıramı savıyorum darısı bekleyenlerin başına inşallah geldi gelmekte olan🤲🏼😌😀😂
DUOLAG012430 Defnemomm Ben bu ay ilaç kullanmıştım antibiyotik ağrı kesiciler falan sanırım ondan öyle oldu ekstra bişey yapmadım olayım diye
Defnemomm Bende adet oldum çok şükür 😅 kızlar kekik çayı içtim bir de YouTube da adet söktürüci yoga hareketleri var onları yaptım ertesi gün hemen geldi tavsiye ederim
elaa2 mybeautifulchildren darısı bana ben daha olmadım kekik mi kaynattın sende yoksa kendi kendine mi oldu
mybeautifulchildren elaa2 kekik kaynatmaya gerek kalmadan oldum ama baya sancılı geçiyor 7 gün falan geçti diye mi bilmiyorum ki