TospikEmirr Kelebek_45 teşekkür ederim ocean aldım vala inşallah memnun kalırsak devam edicem sıkıntı yaşarsam değiştiririm
26merve26 TospikEmirr bende kullanıyorum hem demir hem d vitaminini bebeğim alerjik olmasına rağmen tepki vermedi
TospikEmirr mgizem benim bebeğim 4 buçuk aylık eczacı bana da 0.5 ml ver dedi fazla gelmez mi o zaman
TulayGeriDon TospikEmirr 4 aydan beri 0.5 kullanıyorum. 8bucuk aylık. 2 hafta içinde kan vermemiz gerekiyor. Sonuca göre hareket edicez
mrvbcr0 TospikEmirr Doktorumuz özellikle bu markayı verdi bize herşeyde bu marka kullanıyoruz genelde bir sıkıntı yaşamadık demir damlası bu marka değil diğerleri de kabızlık yapabiliyor düşük ihtimal de olsa kızımda ilk kizarklik oldu ama geçti sonrasında
TospikEmirr mrvbcr0 çok teşekkür ederim umarım bizde sıkıntı yaşamayız güvenilir bir marka biliyorum ama kötü yorumlar görünce koktum hatta bebeğime vermedim burda post açtıktan sonra verdim
ilenalemin TospikEmirr bu kadar kasmayın.ksbızlık vs olursa değiştirirsiniz geçer.her bebekte farklı etki olabilir.deneye deneye buluyoruz bizlerde
mrvbcr0 TospikEmirr gönül rahatlığıyla verebilirsin ne kadar güvenilir de olsa insan ister istemez tereddüt ediyor 😊
Zumra_Fatma TospikEmirr ayy benim suanda kizimin ön ust disleri oyle bi kahvetengi olmuski fircalasakta gecmiyor
Aprilmomm06 Ben kullandım kızımda 9. Ay kontrolünde demir depoları dolu çıktı. Kilo başı 2 damla verdim günlük. Mesela 7 kiloysa sabah 7 damla akşam 7 damla şeklinde. Bazen tek seferde de verdim hepsini nasıl denk gelirse.
TospikEmirr ilenalemin sadce kabızlık değil bi kaç şikayet okdum Bebeklerinin bütün vücudu kırmızı döküntüler olmuştu ondan biraz koktum . Haklısınız inşallah sıkıntı yaşamayız
ekim-22 TospikEmirr canım temiz içerikli diye bize de doktor verdi uzun bir süre de kullandık ama çok etkili değil malesef bize iyi gelmedi