TulayGeriDon TospikEmirr 4 aydan beri 0.5 kullanıyorum. 8bucuk aylık. 2 hafta içinde kan vermemiz gerekiyor. Sonuca göre hareket edicez
TospikEmirr ilenalemin sadce kabızlık değil bi kaç şikayet okdum Bebeklerinin bütün vücudu kırmızı döküntüler olmuştu ondan biraz koktum . Haklısınız inşallah sıkıntı yaşamayız
Zumra_Fatma TospikEmirr ayy benim suanda kizimin ön ust disleri oyle bi kahvetengi olmuski fircalasakta gecmiyor
mss_12 TospikEmirr bende kullanıyorum 2 aydır bir tık kabızlık yapıyor gibi geldi bana doktora sordum normal dedi .kilo başına 2 damla önerdi.d vitamini de orzax kullanıyorum ben memnunum.
Zumra_Fatma TospikEmirr bi ara lekeydi pamuga karbaontali su yapip siliyordum sonra tamamen kahverengilesti simdi fircalsak bile yani gecmiyor malesef
mrvbcr0 TospikEmirr gönül rahatlığıyla verebilirsin ne kadar güvenilir de olsa insan ister istemez tereddüt ediyor 😊
menekse1 Devletin verdiği demir ilacı temiz içerikli değil diyorlar ama demir değerini en çok yükselten o bnce 4 tane denedik farklı marka ama hiç birisi yükseltmedi . Ocean i tadı güzel diye bebekler seviyor ama değerini yükseltmiyor
TospikEmirr menekse1 devletin verdiği diş karartıyor ama ocean veriyorum inşallah değerleri yükselir her bebek aynı değil ztn