demir2606 Bence burdaki yorumlara bakıp da kendini hiç negatif şekilde etkileme. Neden dersen,her çocuğun gelişimi kendine hastır.(Her zaman bunu savunacağım)
Tabiki yeri gelecek bir su bile icemedigin anlar olacak, hepimizin olmuştur ama bunu genelleme yaparak ilk 3 ay zor,yok 3 yaş sendromu vs vs diyerek hiçbirimiz ifade edemeyiz,etmemeliyiz,yeni hamile olan arkadaşların da morallerini bozmamak adına yapmamalıyız bunu,diye düşünüyorum.
Misal 2 saat önce bebeğimi dışarı çıkardım biraz dolaşalım diye. Bir cafeye oturduk ama burnumdan geldi(16 aylık olacak) Altında yatan sebep neydi? Yürümek istiyordu ve ben de ayakkabısını yanıma almamıştım🤣 Yani şimdi bunun gibi bircok şey yaşayacaksın ama inan hepsi tolore edebileceğin şeyler..Rabbim sağlık versin,gerisini gerçekten düşünme,akışına bırak. Çok sosyal,çok gezenti,çok mükemmeliyetçi biri olarak söylüyorum bunları.