demir2606
Herseyden önce iyiki var canım oğlum 💙 Ya şimdi seninle de alakalı bu, benim bebek 15 aylık. Suan için 2 yaş ve üstünü bilmiyorum tabii ki ama, zorluk durumu evriliyo diyebilirim. Daha da kolaylaşıyor ya da zorlaşıyor değil de evriliyo. Farklı bi zorluk geliyo ama daha alışılmış bi zorluk. Mesela yemek yapmak zorluğu , yaptırmıyor. Ha sen ben bununla eglenirim. Döke saça, yaparım diyorsan sana kolay gelir mesela. Temizlik aynı şekilde. Wcye gitmek, koşarak wcden çıkmak sana zor gelirse büyüdükçe de zormuş yaa dersin. Yok sana eğlenceli gelirse kolaylaştı dersin. İlgi verme durumun artacak. Saatlerce oyun oynayacaksın mesela , sıkılırsan zor,eğlenirsen kolay. İstediği şeyleri ağlayarak yaptırma durumu. Başlayabilir. Yani senin güncel zorlukları nasıl karşıladığınla alakalı. 9 ay ve sonrası Bebeklikten çıkıp çok minik bi çocuk olma durumu aslında. Konuşmayan, yürümeyen küçük bi çocuk. Umarım anlatabildim.