demir2606
Kendi çocuğum adına konuşuyorum, biz 2 yaş sendromu görmedik, o dönemi çok rahat ve uyum içinde atlattık.
Ama 3 yaş başlayınca bir günde benim çocuğum gitti bir başka çocuk geldi.
Uykuya direnme
Öğlen uykusunu bırakma
Anlamsızca bağırma
Yapma dedikçe daha şiddetli devam etme
Yemeğe direnme
İştahsızlık
İtaatsizlik
Açlık ve uykusuzluğa bağlı huzursuzluk
Ve bu döngünün sürekli devam etmesi. 4 aydır anne baba olarak zorlandığımız bir dönemdeyiz. Elbette geçici ama bazen gücüm çok tükeniyor.