Deletedmom_897 ya bizim zaten öksürük burun akıntısı hiç geçmedi başladığından beri ona alıştım zaten ama ateşte yapıyo enfeksiyon kapıyo çocuk devamlı şuandada küçük ya en azından bi 5,6 yaşında olsa daha kolay atlatır diye düşünüyorum bilmiyorum bugün gitmedi mesela devamlı öğretmenime şunu göstercem yarın gidicekmiyim gibi sorular soruyo🥹