ipekk05 hastalık yönünden kötü evet ama dediğiniz gibi konuşma sosyalleşme vs vs bu yönlerden mükemmel biz 16 aylığız kreş yok şu an ama 6 aydır ara ara hastayız kreş olsa ne olacak bilmiyorum kızım hasta oldupu an hindi yavrusu gibi direkt ben de hastayım bir de uzun sürüyor geçmek bilmiyor