ipekk05 size tavsiyem almayın. Zaten ocak ayı ortasındayım ve havalar ısınmaya başlayacak bir kaç aya. Vücudu hiç tanımadığı mikroplarla tanıştığı için ilk yıl hasta olurlar çocuklar/bebekler. Simdi alıp mayıs, haziranda başlamanız demek süreci yeniden sınırlaması demek. Kızınız zaten uyum sürecini aşmış, o döneme yeniden girmeyin.
Kendi kızım 12 aylikti ve ocak ayiydi anaokuluna başladığında ve ilk 6 ay hastalik donemi ile geçti, yazdan sonra ise Vücudu alisti,. Kendim de anaokulunda çalışıyorum ve görüyoruz. Okullar ne kadar temizlenir temizlensin, ne kadar dinlenme olanakları sağlanırsa sağlansın, bi şekilde mikrop ve hastalik bulasma konusunda çok yüksek yerdir. Çocuktan, diğer çocuklara ve öğretmene sonra tekrar aynı çocuğa, cocuk aile içine taşır. 🫣