Busraae Mehtaponurs canım bizde de suan aynısı oldu 21 günlüğüz uyumuyor kaç saattir tam dalıyor aglayarak ıkınarak uyanıyor Du ayagına sıcak su torbası koydum bide bi bezi ısıtıp karnına sardım rahatladı uyuyor simdi dene bi istersen
Mehtaponurs Busraae Ay bizim de ayni uykuya dalmiyor en ufak tikirtoda uyanıyor 😫 bende şimdi bir kac kasik rezene verdim
Elaekin Mehtaponurs besledikten hemen sonra doğrult ağızdan çıksın mideye inmezse sancı çekmezsin sab simplex damla al sabah akşam gaz olmadan 1 damla ver rahat edrsin biz rahatız hemen çıkıyor birde otururken bacağına koy bebişi sırtını tıpışla sıvazla çıkar hemen humana rezene çayını tavsiye ederim sen bol bol iç kimyon koy yemeklerine çayını iç unutma senden de geçiyor gaz geçmiş olsun
Maydanoz Mommys glis gripe water öneririm. Durumunuz varsa mutlaka alın. Benim bebeğime o iyi geldi içeriği tamamen bitkisel. Arkadasım da little remedies kullandı. İkisi de amerika menşeili ve bitkisel ürünler.
Annelik9292 Safissssss yok kız keşke tek gece olsa tüm gün öyle özelikle kolik saatlerimiz akşam 5 gibi başlıyor 11E kadar durmuyor uyumuyor kendini kasıyor iki büklüm yapıyor ya salıyorum fon un sesini açarak yada ayakta kucağımda pis pisliyorum artık derman kalmıyor bende iki çocuk daha var tek başımayım onlarda ya kavga ediyor durmadan yada birşeyler istiyorlar üçe bölünüyorm resmen
Annelik9292 Mehtaponurs benimki 8gün yoğunbakım da kaldı doğar doğmaz çıktıktan sonra verdim tutmadı ama
Annelik9292 miranrenas size katılıyorum tek çare zaman iki aydır süt yoğurt ayran peynir yumurta yemiyorum kuru bakla turu hiç yemiyorum domates salatalık biber soğan ağzıma sürmüyorum ama ne fayda yesem bile ancak bu kadar gaz olur.
Begum16 Mehtaponurs biogai dene mutlaka canım her emzirmeden sonrada mutlaka gazını çıkarmadan yatırma
Lila08 Mehtaponurs tek yolu sabir biz zirvede yasadik gazi ve 5,5 aylikken bitti. Suan 7,5 aylik ve hala korkumdan gaz yapicak seyleri agzima surmuyorum. Insallah sizinki bir an once biter kimisinin 40i cikinca kesiliyormus
bossbabysmom Mehtaponurs baş edemiyoruz.. denemediğimiz şey kalmadı ama olunca oluyor .. cok ugrasma derim ben kullanmadgmz damla kalmadı ama banamisım demedi doktorumzda 4 aya kada4 boyle cokta uzerine gitmeym dedi bende oluruna braktm artk.. ama uykular haram oldu malesef 😁
Begum16 Kivircikmomy hemen rahatlatıyo kızımı yarım saat içinde alttan gaz çıkarmaya başlıyo kakasını yapturıyo onu yaparkende atiyo hem
RabiaGezer10 Azygos yok hep aynı saatte değil günde 3 defa bir defada 10 ar damla olmak üzere kullandık tabı kılosunarttkca 15 e ckardk
littleangel Mehtaponurs baş edemiyoruz🤦♀️🤦♀️ Bir haftalıkken başladı, 47 günlüğüz şuan tam gaz devam 😞denemediğim damla kalmadı , kimyonlar rezeneler asla fayda etmiyor 😖 o ağlıyor ,ben ağlıyorum sabır çekip gün sayıyorum
-efe- littleangel canım çay kaşığın ucuyla zeytin yağı versen biraz ben fayda gördüm gibi bazı doktorlarda öneriyor hem bide elma yağı duydum ben ayak altlarına karnına masaj yapılıyormuş
-efe- Mehtaponurs canım kendin bol bol kimyon çayı iç her yemeğine kimyon kat bebeğin bir ayı geçsin çay kaşığın ucuyla bebeğine de ver yemeklerine dikkat et gaz sorununu çok etkiliyor ben bunları yaptım biraz rahatladık ayrıca biogai ve sum sumplex gaz damlalarını kullanıyorum