Mehtaponurs canım bizde çok gazlıyoz 3 aylık olduk bugün sap simleks nurse harveys denedik çare olmadı en sonunda relactaz diye Bi damlada şifa bulduk çok şükür rahatlatıyor artık çok güzel gaz çıkartıyo hatta eşimle bazen bakıp gülüyoruz kocaman insan gibi afedersin geniriyo insan çok çaresiz kalıyor biliyorum deneyerek iyi gelen ilacı buluyosun bide relactaz denemeni tavsiye ederim