Biz nurse harveys kullanmıştık , ne kadar etki etti bilmiyorum, oğlum çok ağlıyordu belki onu almasam iyice beter olacaktı bilmiyorum. Kendi yediğime içtiğime dikkat etmeye çalıştım; çiğ sebze meyve, bakliyat, lahana karnabahar vb yemedim, çay kahve kola içmedim. Rezene kimyon çayı içtim, ayrıca rezene( arapsaçı) yedim, yemeklerime de kimyon ekledim. Ama şimdi düşünüyorum da hiçbiri bir işe yaramadı sanki, sadece zaman lazım. Yaklaşık 2-2 buçuk aylıkken rahatladı. Bugünlerin geçeceğini bil, bebeğine bakamadığını ağlattığını düşünme yeter.