Ben çalışmaya başlayana kadar ailemle yaşadım ve o yaşıma kadar da hep kiracı olduk. Hem de büyükşehirde. Ne kadar zor olduğunu bilirim. Hamdolsun, kendi evimi de almak nasip oldu. Kira miktarını belirlerken hep ailemi düşündüm. Geçen yıl 12-13’ten aşağı verilmezken ben 9’a verdim, zamlı halini de 12 yaptık. Az olsun ama ahsız olsun. Allah kirada oturan herkesin yardımcısı olsun.