keyfimbilir zzehir Merak ettme canım yavaş yavaş burası da büyük şehirlere özeniyor onlar ne alsa burdakilerde öyle yapmaya başladı
keyfimbilir karan3535 Canım bizim burdaki ilçe küçük ve evleri normal yani hani yeni değil fiyatlar hepsi aynı uygun ama tabi yavaş yavaş burdakiler de değişiyor baya büyük zam yapmaya başlıyorlar
utkummm keyfimbilir evet bizim ev sahibide bi etrafa sorucam diyo ama etrafta bizimki gibi eski ev pek kalmadi hep yeni evler yapıldı
endoplazmikretikulumiste keyfimbilir devletin bu sene belirlediği tavan kira artışı %65 diye okumuştum yanlış olmasın sizde araştırın
keyfimbilir endoplazmikretikulumiste evt şimdi bir kaç kişi daha öyle söyledi ama hiç haberlerde duymadım
alparbsr bizim de 8 di 15 yapmak istedi ama asla bu eve 15 değmiyor bir kaç ay daha durup çıkıcaz inşallah 🤲🏻
keyfimbilir alparbsr Bütün evleri bir tutmaları saçma ztn bulursanız başka makul bir fiyata ev direk çıkın n
Roseses Üst katımdaki 25 bin veriyor, biz de yüreğimiz ağzımızda bekliyoruz bakalım bize kaç diyecekler diye 😭😭
Lenali Ordu da yaşıyoruz 7,5 olan kirayı 25 yapmak istiyor vicdansız ! Kabul etmedik satışa çıkarırım diye tehdit ediyor !
keyfimbilir Lenali ayyyy hemde nasl vicdansız ya Allah aşkına zama bak ya el insaf behh,, eee ne yapacaksınız canım
alparbsr keyfimbilir aynen ben anlamdım gitti zaten şuan oturduğum ev 1+1 45 metrekare siz düşünün 8 bin bile hak etmiyor bide kıç kadar eve 15 bin dedi öyle dedikten sonra ev araştırdım 2+1 90 metrekare evler 13.500 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Lenali keyfimbilir Şimdi de kabul etmedik diye evi satışa çıkardım eve emlakçı gelip bakacak diyor 🤷♀️ kendi bilir bizde bütün yasal hakkımızı kullanacağız bakalım
keyfimbilir alparbsr ay küçücük birde inanmıyorum ya, bulduğunuz eve girin bence taşınmak ta ayrı dert ya çok zor 😕 bu yüzden bir çok eşyayi alamıyorum istediğim gibi
kirmizibalikbeachte keyfimbilir ah canım benim bizim 15ti 25 oldu.. Devlet yüzde yüz zam yapabilirsiniz dese ev sahibim onu da yapardı ne yazıkki..
keyfimbilir kirmizibalikbeachte bu devlete haksizin yanında hep 😕 mecbur kabullencez başka seçenek te yok keşke evleri de indirselerde ev alabilsek onu da uçuruyorlar fiyatlarini
yagizinannesi0606 keyfimbilir bizimde 2.5 tan 7 e çıkardılar digalgazi yok 5 bin elektrik geliyor ev arıyorum dogalgazli 10 veririm en azından sıkıntı cekmem