aras4823 sözleşmenizde ne yazıyorsa odur ben sözleşmenizi bilmiyorum ki. Eğer sözleşmede böyle bir şey yazmıyorsa kabul etmeyin hakkınızı arayın. Anlaştığınız kiradan vermeye devam edin sorun çıkarırsa buyrun mahkeme yolu orda dersiniz. Arkadaşım kendi evinden kiracısını 3 yıl boyunca çıkaramadı ki kendi oturucaktı. Onlar yüzünden 3 yıl boyunca kirada oturdu ve kat kat fazlasını ödedi çünkü zam kabul etmiyorlardı. Mahkeme süreci aleyhine sonuçlanmasına rağmen itiraz ettiler sonuca kız 3 yılın sonunda anca geçebildi evine