mondecaidensecmeler sezaryen olmayacam normal doğuracam diye tuturup, normal ile başlayıp suni ile devam edip sezaryen ile 41+1′de doğurdum😂, bazen Biz ne yaparsak yapalım, Ne istersek isteyelim, doğum şeklini bebişler belirliyor, o yüzden sadece akışına bırak hiç Stres olma. İnşallah sağlıcakla en doğru zamanda ve en doğru şekilde gelir🌸