mondecaidensecmeler açılma sancı yoksa durduk yere sezeryana almazlar devlet hastanesiyse. Suni verirler, fitil falan verirler eğer bebeğiniz ve siz iyiyseniz normal olur, bende 41+1de doğum yaptım. 0 sancı 0 açılma yatış yapıldı normal bi serum takıldı sonra kendi sancılarım başladı, oğluşumun kalp atışları düzensiz olduğu için suni veremediler kendi sancımla ve fitille doğurdum 🥰 Rabbim bir avazda kurtarsın