mondecaidensecmeler bende 40 ı doldurduğum gün doğum yaptım. Telaş yapmayın kızımı 38 bitince doğurmuştum suyum gelmişti. Oğlumda 40 bitince önce nişan geldi akşama sancılarım başladı hatta çok korkuyodum sezeryan olucam kesin hiç belirti yok gelmiyor diye birden gelişiyor herşey hatta hastaneye gittiğimde 8 cm açılmayla gittim direk doğuma aldı doktorum stres yapmayın pilates topunuz varsa biraz yapın iyi geliyor